Usein kysyttyä

Tilaaminen

Tarvitseeko minun rekisteröityä kauppaanne tilatakseni?

- Ei tarvitse. Luodessasi tunnuksen saat käyttöösi mm. tilaushistorian ja sinun ei tarvitse syöttää yhteystietoja uudelleen tilatessa.

Voinko tilata puhelimitse?

- Kyllä voit! Soita asiakaspalveluumme 044 366 7798

Onko ostaminen turvallista?

- Rellunkulman verkkokaupasta ostaminen on turvallista. Koko Rellunkulman kauppa on suojattu verkkopankkienkin käyttämällä SSL-tekniikalla. Sama tekniikka on käytössä myös kaikissa maksunvälityspalveluissa ja maksutapahtumissa.

Mistä tiedän tilaukseni toimituskulut?

- Tuotekohtaiset toimituskulut näet tuotekortista ja koko tilauksen toimituskulut ostoskorista

Voinko tehdä muutoksia tilauksiin?

- Mikäli haluat muuttaa tilaustasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun 044 366 7798. Jos tilauksesi on postitettu, ei muutosten teko ole enää mahdollista.

Saanko tiedon pakettini lähdöstä?

- Kyllä! Saat sähköpostiisi ilmoituksen kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty. Toimitusvahvistuksen mukana saat seurantakoodin (Matkahuolto) lähetyksen seuraamiseksi.

Tuotteet

Miksi kuva tai tuotetiedot puuttuvat?

- Valikoimamme kasvaa jatkuvasti, joten joskus saattaa tiedot olla vajavaiset tai puutteelliset. Mikäli kaipaat lisätietoa, anna meille rohkeasti palautetta.

Tuotteiden saatavuus ja varastotilanne

- Tuotteiden varastossa olo näkyvät jokaisen tuotteen tuotekortissa pääsääntöisesti reaaliajassa.

Olen nähnyt liikkeessänne tietyn tuotteen, mutta en löydä sitä verkkokaupasta?

- Verkkokaupassamme on tällä hetkellä vain murto-osa liikkeidemme valikoimasta. Jos et löydä kaipaamaasi tuotetta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalvelu@rellunkulma.fi

Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa ja myymälässä?

- Tuotteet ovat pääsääntöisesti samanhintaisia (Osa tarjouskampanjoista on vain verkossa)

Ovatko tuotteet teidän varastossa vai myyttekö toimittajan varastosta?

- Valtaosa tuotteista löytyy suoraan omasta varastossa, jolloin pystymme toteuttamaan joustavan ja nopean toimituksen.

Maksaminen

Kuinka maksan tilauksen?

- Verkkokaupassamme on tällä hetkellä käytössä kaikkien kotimaisten verkkopankkien maksupainikkeet ja Luottokunnan digitaalinen maksupalvelu (Visa, MasterCard, Verified by Visa) ja lisäksi voit maksaa tilisiirrolla ennakkoon tai tilata Klarna tilillä ja Klarna laskulla. Maksutavan valitset tilausta tehdessäsi kassalla.

Onko luottokortilla maksaminen turvallista?

- Kyllä on! Maksut ja korttitiedot käsitellään Luottokunnan erittäin tehokkaasti ja korkeasti suojatun palvelun kautta. Luottokunnan palvelun suojaus on samaa tasoa verkkopankkien kanssa.

Toimitatteko kirjanpitokelpoisen kuitin?

- Ehdottomasti – kirjanpitokelpoinen kuitti liitetään kaikkiin tilauksiin.

Toimivatko alennuskoodit myös liikkeessä?

- Valitettavasti alennuskoodit toimivat pelkästään verkkokaupassa.

Kassalla kysyttiin henkilötunnustani – miksi?

- Henkilötunnus täytyy syöttää, jotta Klarna voi suorittaa luottotarkastuksen ja antaa luottopäätöksen.


- Henkilötunnus on vain ja ainoastaan Klarnan luottotarkastuksia varten, emme säilytä henkilötunnuksia.

Toimitukset

Toimitatteko tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle?

- Valitettavasti verkkokaupasta voi tilata tuotteita vain Manner-Suomeen. Emme toimita tuotteita Ahvenanmaalle tai Suomen rajojen ulkopuolelle.

Voinko noutaa tilaamani tuotteet?

- Kyllä voit, valitse toimitustavaksi “Nouto myymälästä”. Lähetyksesi on valmis noudettavaksi kun saat siitä sähköposti-ilmoituksen!

Millä toimitustavoilla tuotteita on mahdollista tilata?

- Toimitamme tuotteet Matkahuollon tai Kiitolinjan rahtipalveluita hyödyntäen. Tietyille tuotteille on rajatut toimitusvaihtoehdot (esimerkiksi pitkät tai painavat lähetykset). Toimitustapa valitaan tilausta tehdessä kassalla.


- Esimerkiksi mönkijät, skootterit ja muut isot tuotteet saapuvat Kiitolinjan kautta suoraan kotipihaasi sovittuna ajankohtana

Kuinka pitkät ovat toimitusaikanne?

- Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta poikkeuksena paikkakunnat joihin Kiitolinjalla on tietyt jakopäivät. Mikäli tilauksen toimituksen suhteen esiintyy ongelmia, olemme yhteydessä sinuun.

Palautukset & takuu

Millainen takuu tuotteilla on?

- Tuotteen takuu ilmenee tuotekortista.

Kuinka esimerkiksi työkoneiden takuu toimii?

- Huolto-osasto kartoittaa tuotteen vian ja tekee päätöksen otetaanko tuote meille tarkastettavaksi, toimitetaanko varaosat vai lähetetäänkö tuote suoraan maahantuojan huoltoon.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

- Voit peruuttaa tilauksesi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@rellunkulma.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 044 366 7798


- Jos olet kuitenkin jo saanut toimitusvahvistuksen, ole ehdottomasti yhteydessä puhelimitse

Kuinka hyvitykset tapahtuvat palautusten ja vaihtojen yhteydessä?

- Maksamme palautukset ilmoitetulle pankkitilille n. 7 päivän kuluessa.

Asiakaspalvelu

Onko asiakaspalvelunne puhelimella tavoitettavissa?

- Kyllä, asiakaspalvelun tavoitat puhelimitse.

Tarkista vallitsevat aukioloajat Yhteystiedot -sivulta.

Soitin asiakaspalveluun, mutta minulle ei vastattu

- On mahdollista, että asiakaspalvelussa on ruuhkaa tai asiakaspalvelu ei ole avoinna.

Maksaako asiakaspalveluunne soittaminen?

- Käytössämme on normaali matkapuhelinliittymä, jolloin operaattorisi veloittaa soittamisesta samalla tavalla kuin soittaisit mihin tahansa muuhun matkapuhelimeen

Lahjakortti